Mumine.com ile Sizden Gelen Sorular Forumundan ölüm duası var mı Hakkında Kısa Bilgi.
  1. #11
    Devamlı Üye
    Üyelik tarihi
    27 Temmuz 2010
    Yaş
    25
    Mesajlar
    260

    --->: ölüm duası var mı

    Reklam




    namaza yarın başlıcam ama duaları ediyorum ilmi hisab hanım


    ForumAlev --->: ölüm duası var mı

  2. #12
    Özel Üye
    Üyelik tarihi
    19 Mayıs 2010
    Bulunduğu yer
    Şems-i Tebriziden...
    Mesajlar
    578
    ee o zaman niye ölüm duası istiyorsun



  3. #13
    Devamlı Üye
    Üyelik tarihi
    27 Temmuz 2010
    Yaş
    25
    Mesajlar
    260
    kafam atıyo bişyler oluyo delircek gibi oluyorum kendimi bırakıyorum



  4. #14
    Üye
    Üyelik tarihi
    11 Eylül 2010
    Yaş
    25
    Mesajlar
    65
    Nureda kardeşim eger özel bir hastalığın yoksa yarından baslama.hemen bugünden başla,madem kararını verdin uygulamada gecikme.ölüm kurtuluş değil,biz ki gerçek hayatımızın ahiretde baslicana inanan kimseleriz,ahir hayatını riske atma ölümü falan düşünme artık.bak hepimiz yanındayız.



  5. #15
    Üye
    Üyelik tarihi
    16 Ekim 2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    34
    Kusura Bakma Kardeşim Hastalığın Nedir.öğrenebilirmiyim. Belki Başka Yönden Yardımcı Olabilirim.allah şafi Ismiyle şifanı Versin.



ölüm duası varmı,  Ölüm duası,  ölüm yıldönümü duaları,  ölme duası,  ölmek için dua varmı,  ölüm duasi,  ölüm duaları